Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-) ...jak víte mám ráda stabilní a osvědčené partnery/firmy proto mi dlouho trvá než se rozhodnu pro někoho nového - takový vytrvalý start-up má pro mne kouzlo, kterému prostě neodolám.... R^

0 0
možnosti
Foto

Firem, které tvoří hmatatelné hodnoty není nikdy dost a mně se naopak zdá, že teď ubývají. Naopak roste počet firem obchodujících s deštěm, pokud jste viděl film, který mi to asocioval. Taková je už doba, ale já bych si žádné poraděnky na rozjezd firmy nevzal, natož abych jim za jejich nesmysly platil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 942x
Vítězslav Bican absolvoval Masarykovu univerzitu v oborech filosofie a politologie a Vysokou školu ekonomickou v oboru podniková ekonomika a management. Následně absolvoval také doktorské studium na katedře mikroekonomie VŠE pro obor Ekonomické teorie. Od roku 2007 je výkonným ředitelem jazykové agentury Channel Crossings, kde je jeho hlavní zodpovědností rozvoj společnosti, strategické řízení a finanční management podniku. Od roku 2015 je předsedou Asociace jazykových škol. Volný čas tráví často s běžeckými botami na nohou nebo v horách.

Seznam rubrik