Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J40a64n66a 10M74a87j69o75v39á

1. 11. 2013 21:59

Taky jsem sova. Nicméně s flexibilitou to u nás nijak slavné není, takže se aspoň těším na jaro, až zas bude světlo :-/

1 0
možnosti
Foto

Mně rozhodily směny v předchozím zaměstnání:) Na světlo se těším taky. Chodím domů tak okolo sedmé a moc ho neužiju :(

0 0
možnosti
Foto

Mám v současné době flexibilní pracovní dobu a přiznám se bez mučení, že jsem sovou:) Do práce chodím tak na půl desátou a nejlíp se soustředím v pozdních odpoledních hodinách:)

0 0
možnosti
PJ

taky to tak mám, ideální doba na to jít spát je kolem 1 h (za letního času kolem 2 h) a samočinně vstávám mezi 8-9 (resp. 9-10), sice dokážu přijít do práce na osmou, ale plně funkční jsem až tak od 11...

1 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 942x
Vítězslav Bican absolvoval Masarykovu univerzitu v oborech filosofie a politologie a Vysokou školu ekonomickou v oboru podniková ekonomika a management. Následně absolvoval také doktorské studium na katedře mikroekonomie VŠE pro obor Ekonomické teorie. Od roku 2007 je výkonným ředitelem jazykové agentury Channel Crossings, kde je jeho hlavní zodpovědností rozvoj společnosti, strategické řízení a finanční management podniku. Od roku 2015 je předsedou Asociace jazykových škol. Volný čas tráví často s běžeckými botami na nohou nebo v horách.

Seznam rubrik