Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

To vyřešil Lukašenko v Bělorusku. Zákázal titul prezidenta, neboť může být pouze jeden. Totiž on......

0 0
možnosti
Foto

Oprava: na Hrad by

se nakonec možná i dostal.

0 0
možnosti
Foto

V první třídě se mne ptali, prezidentem chtěl bych býti zdali - já jim neodpověděl, to že tehdy prt jsem o tom věděl. Po čase rozumoval ve svém nitru: a kdopak by po tom co má pod čepicí, kdopak by po něm asi přišel? Neskončil jsem na vnitru.

Ten den nakonec nadešel, však poslyšte co co se mi dva měsíce před ním stalo. Byl jsem to já kdo naproti panu Klausovi seděl. Co se uděje, málokdo tehdy věděl. Psal se rok osmdesát devět.

Pan Klaus, tenkrát kandidát věd tvářil se jak medvěd - to že pana Komárka neměl rád to bylo na první pohled vidět.

A na závěr cosi co jsem ještě nikomu nepověděl - ostatně kdo to tehdy věděl co se záhy uděje. Totiž. Zatímco náš (tehdy) Budoucí seděl přímo proti mně, ten co dnes je ve hře seděl tak trochu šejdrem. Nedopovím, napovím, taky že to dnes hodně stručně berem. Pan Komárek: "Vláďo tohle musíš zapsat"! A Vláďa psal a psal - a jestli se nic zvláštního nestane, na Hrad se nakonec možná i dostal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 942x
Vítězslav Bican absolvoval Masarykovu univerzitu v oborech filosofie a politologie a Vysokou školu ekonomickou v oboru podniková ekonomika a management. Následně absolvoval také doktorské studium na katedře mikroekonomie VŠE pro obor Ekonomické teorie. Od roku 2007 je výkonným ředitelem jazykové agentury Channel Crossings, kde je jeho hlavní zodpovědností rozvoj společnosti, strategické řízení a finanční management podniku. Od roku 2015 je předsedou Asociace jazykových škol. Volný čas tráví často s běžeckými botami na nohou nebo v horách.

Seznam rubrik